CQC - Comissió de qualitat del centre

Naturalesa i composició

És l'òrgan col·legiat amb màxima responsabilitat respecte a la qualitat del centre.

En la seva composició estaran, per tant, representats tots els grups d'interès. Formen part de la CQC: 

  • El Degà o Director del centre, que el presideix. 
  • Tots els vicedegans o subdirectors i el secretari. 
  • Un conjunt de professors nomenats per l'òrgan de govern del centre. 
  • Un subconjunt d'alumnes que formen part de l'òrgan de govern del centre, nomenats per aquest. 
  • Un representant del personal tècnic de gestió i d'administració i serveis que desenvolupi la seva funció en el centre. 
  • Altres membres que, de manera permanent o temporal, puguin incorporar-se amb acord de l'òrgan de govern del centre per a contemplar tots els grups d'interès. 

Funcions 

  • Promoure la cultura de qualitat del centre assegurant que es publica i es dona a conèixer la política, els objectius i els resultats. 
  • Aprovar el manual de qualitat del centre, així com les seves revisions periòdiques. 
  • Assegurar-se que es revisa i manté actualitzat el SAIQ del centre. 
  • Assegurar-se que els processos de garantia de qualitat del centre s'executen adequadament. 
  • Nomenar els membres de la EQT de cada titulació del centre. 
  • Aprovar els informes de les EQT en relació amb el seguiment, revisió i millores. 
  • Aprovar les accions de millora i informar l'òrgan de govern. 
  • Realitzar un seguiment continu del desenvolupament i els resultats dels seus títols. 
  • Aprovar els informes de seguiment periòdics del Centre (ISC) i els informes de revisió del SAIQ 
  • Assegurar la participació i la rendició de comptes efectiva als grups d'interès interns i externs. 
  • Aprovar els informes d'acreditació institucional del centre. 
  • Informar favorablement les propostes de modificacions dels plans d'estudi oficials del centre. 
  • Assumir la planificació, execució, seguiment i rendició de comptes de les accions del pla de millora que afecten a tot el centre i no són específiques de cap titulació. 
  • Resoldre les queixes i suggeriments que presenti el responsable de qualitat del centre.