Comissió de Qualitat del centre (CQC)
CQC - Comissió de qualitat del centre
Naturalesa i composició
És l'òrgan col·legiat amb màxima responsabilitat respecte a la qualitat del centre.
En la seva composició estaran, per tant, representats tots els grups d'interès. Formen part de la CQC:
- El Degà o Director del centre, que el presideix.
- Tots els vicedegans o subdirectors i el secretari.
- Un conjunt de professors nomenats per l'òrgan de govern del centre.
- Un subconjunt d'alumnes que formen part de l'òrgan de govern del centre, nomenats per aquest.
- Un representant del personal tècnic de gestió i d'administració i serveis que desenvolupi la seva funció en el centre.
- Altres membres que, de manera permanent o temporal, puguin incorporar-se amb acord de l'òrgan de govern del centre per a contemplar tots els grups d'interès.
Funcions
- Promoure la cultura de qualitat del centre assegurant que es publica i es dona a conèixer la política, els objectius i els resultats.
- Aprovar el manual de qualitat del centre, així com les seves revisions periòdiques.
- Assegurar-se que es revisa i manté actualitzat el SAIQ del centre.
- Assegurar-se que els processos de garantia de qualitat del centre s'executen adequadament.
- Nomenar els membres de la EQT de cada titulació del centre.
- Aprovar els informes de les EQT en relació amb el seguiment, revisió i millores.
- Aprovar les accions de millora i informar l'òrgan de govern.
- Realitzar un seguiment continu del desenvolupament i els resultats dels seus títols.
- Aprovar els informes de seguiment periòdics del Centre (ISC) i els informes de revisió del SAIQ
- Assegurar la participació i la rendició de comptes efectiva als grups d'interès interns i externs.
- Aprovar els informes d'acreditació institucional del centre.
- Informar favorablement les propostes de modificacions dels plans d'estudi oficials del centre.
- Assumir la planificació, execució, seguiment i rendició de comptes de les accions del pla de millora que afecten a tot el centre i no són específiques de cap titulació.
- Resoldre les queixes i suggeriments que presenti el responsable de qualitat del centre.